خدا

فقط قصدم اینه که تجربیات خودم رو در تحولی جدید بنویسم. تحولی که مثل یه زندگی دوباره شد.

خدا

فقط قصدم اینه که تجربیات خودم رو در تحولی جدید بنویسم. تحولی که مثل یه زندگی دوباره شد.

پیش مرگ (۴)

یه بار یه دوستی اومد و تو نظرات بهم گفت که پیش مرگ شدن خوبه! 

اما این پیش مرگ هایی که می‌نویسم به معنی فدای کسی شدن نیست. 

پیش مرگ یعنی نوشته های قبل از مرگ... 

برام دعا کنید که زودتر تموم بشه! 

خسته ام... 

خیلی...

نظرات 7 + ارسال نظر
Ξ T Ξ Я N ∆ L دوشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 01:42 ق.ظ http://eternal.blogsky.com

خدا ... روی شانه های اردیبهشت.
زیستن، ... چه شوخی بی مزه ای بود!
تلاقی نگاه تو و بی قراری چشم های من.
خدا ...
هم بستر مرگ خواهم پنداشت،
فردا هیچگاه از راه نخواهد آمد.

رفیق.......
سوختم.......
می‌شنوی؟؟؟؟؟؟

پریسا دوشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 11:13 ق.ظ

دعا کنم چی زودتر تموم بشه؟
دعا کنم روزهای قبل از رسیدنت به معبود زودتر تموم بشه؟



آره. دعا کن این روزا زودتر تموم بشه.
دعا کن روزای گناه کمتر بشه.
دعا کن بیشتر از این کوله بارم سنگین نشه.
ممنون.

خورشید دوشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 11:47 ق.ظ http://khurshid.blogsky.com/

شورشو درآوردی

منم دوستت دارم.

س م ح دوشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 08:03 ب.ظ

ســــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلام
زندگـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی
دوستت دارم...
بیشتر از چشمان مستو خمار فرشته مرگ
تو بوی عشق می دهی
عشقی فنا ناپذیر
خواهم جنگید و به جستجوی تو ادامه میدهم
من تو را خواهم یافت میدانم... حتی اگر نفسی نباشد
حتی اگر جسمی نباشد میدانی ... هستم چون آفریده شده ادم تا بمانم
من بنده عشقمو از هر دوجهان آزادم...
مارابا قوانین زمینیان کاری نیست...
===========================
راستی سینا جون از امروز شروع کردم نماز میخونم

بابا شاعر!
ای تراوشات فکری شما دوستانه که هنوز بهم امید میده.
مرسی
بابت مورد آخرم خدا رو شکر می‌کنم.
سیمت که وصل شد٬ منم دعا کن.

بلوغ سه‌شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 09:30 ق.ظ http://www.blugh.blogfa.com/

بلوغ رو یه" نوجوون آی کی یو" آپ کرده .
"اوضاع دخترای زمونه از دید یه سمپادی" رو در بلوغ بخونین.

Ξ T Ξ Я N ∆ L جمعه 20 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 06:09 ب.ظ http://eternal.blogsky.com

حضورت گرم . . بی نشان

ممنون.

امین شنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 11:18 ق.ظ

"برام دعا کنید که زودتر تموم بشه!"
یعنی چی؟
لحظات خوب زندگی رو در انتظار مرگ میخوای تلف کنی؟
مرگ چه بخوایم و چه نخوایم میاد... به گفته علی (ع) مرگ یک تیری هست که به طرف انسان پرتاب شده
ما به سمت اون میریم و اون به سمت ما...
بالاخره هر کسی میمیره و این غمناک نیست

یعنی دعا کنید تا زودتر به خدای خودم برسم.
در انتظار مرگ بودن هم به این معنی نیست که از لحظات خوب زندگی لذت نبری. اتفاقاْ باعث میشه از هر ثانیه و هر آنش استفاده کنی.
درسته که مرگ چه بخوایم و جه نخوایم میاد٬ اما خواستنش شیرینه. مخصوصاْ وقتی بدونی خدا چقدر منتظر اینه که بهش پیوند بخوری.
مرگ از نظر منم غمناک نیست. بلکه خیلی هم زیباست.
کلیشه یا غیر کلیشه از نظر من مرگ یه دریچه است. یه دریچه به سمت نور و زیبایی و آرامش مطلق.
که تو یک کلام میشه خدا... خدای من....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد