خدا

فقط قصدم اینه که تجربیات خودم رو در تحولی جدید بنویسم. تحولی که مثل یه زندگی دوباره شد.

خدا

فقط قصدم اینه که تجربیات خودم رو در تحولی جدید بنویسم. تحولی که مثل یه زندگی دوباره شد.

تقاضا

سلام به همه 

به یه مشکلی بر خوردم که فکر کردم اینجا جاییه که بهتر از همه جا میشه در مورد مشکلات حرف زد و راه حل پیدا کرد. 

مساله اینه که یه نذری دارم برای شب تاسوعای امسال. اما برای ادای نذرم ۳۰۰ تومن کم دارم. 

از اونجا که کمتر از یک ماه به تاسوعا مونده و منم به هر دری زدم اما هنوز این مقدار پولو کم دارم واسه همین اینجا نوشتم تا شاید یکی پیدا بشه و کمکم کنه. 

دلایلی که اینجا از بقیه کمک خواستم ایناست: 

۱- اولاْ اینجا نته و می تونی راجع به همه چیز صحبت کنی. چون خجالت آور ترین مساله تو زندگی من مشکلات مالیه که هیچوقت نمی تونم راجع بهش با کسی حرف بزنم اینه که اومدم و اینجا نوشتم که بچه ها من برای ادای نذرم پول کم دارم. 

۲- قبلاْ شنیده بودم که کسایی از این طریق تونستن مشکل خودشون رو حل کنن. 

۳- مبلغ این پول اونقدر زیاد نیست که باعث سوءاستفاده بشه و اونقدرم کم نیست که یه نفر به تنهایی بتونه تقبل کنه. واسه همین هر کسی که میاد و این پستو می‌خونه می‌تونه هر چقدر که در توانش بود بهم کمک کنه.  

۴- هر کدوم از دوستان که مایل بودن این پول رو به صورت قرض بهم بدن قبول می‌کنم و خیلی هم ازشون ممنون میشم و هر طور که بخوان تعهد میدم که این پول رو برگردونم.  

نکات: 

۱- اینقدر حالیمه که اگر دروغ گفته باشم نذرم به هیچ وجه قبول نمیشه. 

۲- اینقدر حالیمه که اگر از کسی برای نذری پول قرض کنم و بهش برنگردونم بازم نذرم به هیچ وجه قبول نمیشه. 

۳- اینقدر حالیمه که اگر بی دلیل و برای استفاده دیگه ای از دیگرون به اسم نذر پول بگیرم خدا میدونه که چطوری اون پولو از حلقومم بیرون بکشه. 

نتیجه: 

بنابراین٬ هر کدوم از دوستان که مایلن بهم کمک کنن برام کامنت بذارن تا توضیحات لازم رو بهشون بدم و بگم اگر دوست داشتن کمک کنن چیکار کنن. 

 

بی صبرانه منتظر نظراتتون هستم. 

 

 نذر امام حسین

نظرات 1 + ارسال نظر
خورشید دوشنبه 24 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 12:14 ب.ظ http://www.khurshid.blogsky.com

درود بی پایان... خوبی؟
امیدوارم بتونی از عهده نذرت بر بیآی...
تو تواناییشو داری...

درود بر تو دوست عزیز.
ممنون بابت همدردیت.
راستی جوابم رو ندادی. تونستی از عهده ی خواسته ات بر بیای؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد