خدا

فقط قصدم اینه که تجربیات خودم رو در تحولی جدید بنویسم. تحولی که مثل یه زندگی دوباره شد.

خدا

فقط قصدم اینه که تجربیات خودم رو در تحولی جدید بنویسم. تحولی که مثل یه زندگی دوباره شد.

تقاضا (2)

سلام. 

با اینکه هیچکس برای پست قبلیم هیچ نظری نداد اما توکل به خدا. 

بازم به عشق حضرت ابوالفضل و امام حسین می نویسم چون عهد کردم نذرم رو توی محرم به جا بیارم. هر کدوم از دوستان که می تونن کمکی بکنن یا این پول رو بهم قرض بدن منتظرم. 

ممنون بابت اینکه حداقل این پستا رو می خونید حتی اگر نظری نمی دید. 

 

یا ابوالفضل (ع)

نظرات 2 + ارسال نظر
مرجان چهارشنبه 26 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 12:26 ب.ظ

هنوزم به اون پول احتیاج داری؟ یا جورش کردی؟

هنوز به اون پول احتیاج دارم و جورش نکردم. اما توکل به خدا. خدا بزرگه

مرجان چهارشنبه 26 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 10:49 ب.ظ

سلام.
این ایمیل منه. اگه تونستی برام یه ایمیل بفرست با عنوان نذر. تا بشناسمت. اونجا با هم صحبت میکنیم. میدونم که مقداری که من میتونم بدم بیش از حد ناچیزه اما شاید گره ای وا کنه.
منتظرتما.

ممنون دوست عزیز. حتماْ برات میل می زنم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد