خدا

فقط قصدم اینه که تجربیات خودم رو در تحولی جدید بنویسم. تحولی که مثل یه زندگی دوباره شد.

خدا

فقط قصدم اینه که تجربیات خودم رو در تحولی جدید بنویسم. تحولی که مثل یه زندگی دوباره شد.

پیش‌مرگ (۱۵)

امروز تو امتحان تفسیر موضوعی قرآن کریم یه سوال اومده بود که باعث شد سر امتحان نیم‌ساعت فکر کنم. سوال این بود: 

صفات زیر را که برای باریتعالی است معنی کنید: 

فتاح- وهاب- منان- رقیب 

بارها و بارها این صفات خدا رو شنیده بودم و شاید بارها و بارها اونها روبه عنوان ذکر تکرار کرده بودم. اما هر چقدر خواستم معنی کنم نتونستم. 

خدای من! 

منو ببخش! 

ببخش که تو رو صدا می‌زنم اما نمی‌دونم که این صفات چه معنی‌ای میده. 

یه لحظه فکر کردم به اینکه اگه یکی منو فقط از روی عادت یا کلامی صدا بزنه چه حالی می‌شم... 

عزیز من! 

محبوب من! 

ببخش. قول می‌دم از این به بعد فقط تو رو با الفاظی صدا کنم که شایستگی و لیاقت به زبون آوردنش رو داشته باشم. 

قول می‌دم دیگه هیچوقت کلمه‌ای رو به زبون نیارم که معنی‌اش رو درباره‌ی تو ندونم. 

تو بزرگی !

تو بخشنده‌ای! 

تو عزیز دلمی! 

نادونی منو ببخش. 

خودت رو بهم بشناسون! 

بذار بدونم که کی هستی و چه چیزایی بهم دادی و چه چیزایی ازم می‌خوای. 

من دربست در اختیارتم! 

به شرطی که منو از خودت ناامید نکنی و همیشه کنارم باشی! 

دوستت دارم آروم جونم!

نظرات 9 + ارسال نظر
یلدا یکشنبه 6 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 06:37 ب.ظ http://www.dokhtaresaRma.blogsky.com

این درگه ما درگه نومیدی نیست صدبار اگر توبه شکستی بازا

کشته‌ی این نظراتم!

دوقلوها یکشنبه 6 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 11:05 ب.ظ

سلام.
هیچ وقت ناامید نشو همیشه خدا کنارمونه.مگه غیر از اینه که گفته از رگ گردن به ما نزدیک تره.
نگران نباش خدا به بی وفایی ما زمینی ها عادت داره مطمئن باش هم صبرش زیاده هم بخششش.
خوشحال می شیم تو وبلاگمون نظرت رو ببینیم.

ناامیدی بزرگترین گناهه!
دوست دارم بهتون سر بزنم. به شرطی که آدرس وبلاگتونو بذارید.

باران دوشنبه 7 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 11:30 ق.ظ http://man-baranam.blogfa.com

سلام آقای سینا
چقدر خوب که توی کلاس های تفسیر قران شرکت میکنید
واقعا خوش بحالتون .
نوشته هاتون یه جور سبک عرفان کلاسیک داره
سعی میکنم همیشه بیام
چون از سبک وبلاگتون خوشم اومده
شما رو با چه اسمی لینک کنم؟
مایه ی افتخار بنده است که در صورت تمایل منو با نام
(باران نمی بارد .... ) لینک کنید
تا سلامی دوباره.........

سلام دوست عزیز!
متNسفانه کلاس تفسیر قرآن جزو دروس دانشگاهیه و دلبخواه در اون شرکت نکردم.
نوشته‌هامم تا به حال اینطور که دیدید نگاه نکردم. هرچی که تو دلمه می‌نویسم و کاری هم به سبکش ندارم.
خوشحالم که نظرتون رو جلب کرده.
لینک کردن من اجباری نیست اما اگر دوست داشتید به هر اسمی که دوست دارید لینک کنید.
درباره‌ی لینک کردن شما هم چشم. لینکتون می‌کنم.
به هر حال ممنون.

امیرعلی سه‌شنبه 8 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 10:19 ق.ظ http://sinasadra.blogsky.com/

سلام
این برای چندمین باریه که دعوتتون میکنم اما شما قدم روی چشمای ما نمیزارین
ای راهب کلیسا کمتربزن به ناقوس "خاموش کن صدا را نقاره میزند طوس " آیامسیح ایران کم داده مرده راجان" بردارجان خودرا با ما بیا به پابوس " آنجاکه خادمینش ازروی زائرینش " گرد سفر بگیرندبابال نازطاووس
با نام رضا به سینه‌ها گل بزنید, با اشک به بارگاه او پل بزنید, فرمود که هر زمان گرفتار شدید, بردامن ما دست توسل بزنید.
آپ کردم لطفا تشریف بیارین

هر بار سر می‌زنم اما نظری نمی‌دم.
چشم. اینبار حتما نظرم می‌ذارم براتون.
ممنون از دعوتتون.

اسم من هیچ کس پنج‌شنبه 10 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 12:00 ق.ظ http://bamzi.blogsky.com/

می دونی سینا جان خیلی چیزاست که همین جوری به ما رسیده بدون اینکه بدونیم از کجا اومده یا حکمت این چیه.یا اصلا ممکنه هیچ حکمتی هم نداشته باشد والکی سنت شده باشه.
ولی می خوام اینو بگم اصل به نظر من اینکه هر چی می شنویم یه تفکری روش کنیم بعد تحقیق کنیم اینی که می شنویم یعنی چی؟
آره حق با شماست خیلی وقتا به سادگی از این این جور چیزا می گذریم که باستی بهش تاملی داشته باشیم.
قربانت.

باران پنج‌شنبه 10 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 04:41 ب.ظ http://man-baranam.blogfa.com

سلام
ممنون که سر زدید

رشته ی دانشگاهی شما چیه ؟؟؟؟؟؟
اگه میشه بگید ....
درباره ی اسم لینک هم لطفا خودتون نظر بدید سلیقه ام زیاد خوب نیست ....

تا سلامی دوباره .......



(راستی با عنوان «پستچی3بار در نمی زند » به روزم !
این آپم یکم روانیه !!!!!!

ur welcome
مدیریت می خونم.
من رو با اسم خدا میتونی لینک کنی دوست عزیز. اما بازم میگم لینک کردن من اجباری نیست.

سروش شنبه 12 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 09:58 ب.ظ http://hthttp://www.biashian.blogfa.com/

خدا صفت نداره. جدی میگم.

حق با توئه.
این ماییم که برای بهتر صدا زدنش صفت به کار می‌بریم.
چون درک ما محدوده و هر چیزی رو با اسم و صفتش می‌شناسیم.
وگرنه اون کجا و صفاتی که ما وصفش می‌کنیم کجا؟؟؟؟!!!!!

فرشته چهارشنبه 16 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 03:55 ب.ظ http://2nd-chapter.blogsky.com/

تو که اینقدر قشنگ باهاش حرف میزنی، دیگه چرا براش شرط میذاری؟ مگه شک داری همیشه حواسش به ماها هست؟
ما یادمون میره،اون نه ..

امیرعلی پنج‌شنبه 17 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 10:29 ق.ظ http://sinasadra.blogsky.com/

سلام
درد دل یه پسر نوجون
امروز یه اتفاقی افتاد خیلی دلم تنگ شد رفتم تو اتاقم درو بستم و یه دل سیر گریه کردم
آپ کردم

امیدوارم همیشه لبات خندون باشه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد