خدا

فقط قصدم اینه که تجربیات خودم رو در تحولی جدید بنویسم. تحولی که مثل یه زندگی دوباره شد.

خدا

فقط قصدم اینه که تجربیات خودم رو در تحولی جدید بنویسم. تحولی که مثل یه زندگی دوباره شد.

پیش‌مرگ (۱۲)

اینقدر حرص خوردم که دارم خفه میشم از گلو درد! 

واقعاْ چرا آدما به خودشون اجازه میدن تو مسائلی که بهشون مربوط نیست اینقدر دخالت کنن؟! 

این آدما شامل حال خود منم میشه ها! 

همه می‌خوایم برای هم تصمیم بگیریم و همه فکر می‌کنیم بهتر از دیگرون می‌فهمیم. 

خیلی از اوقات هم چون تصمیمی که دیگرون می‌گیرن به نفع ما نیست٬ به اجبار کاری می‌کنیم نظر ما رو اجرا کنن و آخرش هم می‌گیم این به نفع خودته! 

در بهترین حالت هم می‌گیم این به نفع هر دومونه! 

خداییش این جمله‌ها رو چند بار گفتیم: 

۱. این به نفع خودته !

۲. این به نفع هردومونه ! 

۳. این به نفع همه است ! 

۴. این نفعش بیشتره!  (برای کی خدا می‌دونه!!!) 

۵. من به خاطر خودت اینو می‌گم ! 

۶. این کارو بکنی بهتره (از نظر من بهتره نه از نظر تو!!!) 

۷. این برات بهتره! (حتی اگه من شرایط تو رو کامل ندونم!!) 

  

 سوال بزرگ 

کاش واسه یه روزم که شده همه سرشون به کار خودشون بود. 

به خدا دنیا گلستان میشد و هیچکس با هیچکس مشکلی نداشت! 

چرا اینقدر به عقلی که خدا به هر کس داده شک می‌کنیم؟ 

یعنی تو بهتر از خدا می‌دونی که صلاح هر کس چیه؟ 

یعنی می‌خوای بگی خدا بین تو و اون فرق گذاشته و اونقدری که نیاز داشته به اون عقل نداده؟ 

 

به خاطر خدا پاتونو از زندگی دیگرون بکشید کنار. 

حتی اگه این به نفعشون نیست!!!

نظرات 7 + ارسال نظر
یک زن سه‌شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 04:57 ب.ظ http://radepayeman.blogsky.com

دقیقا درک تون میکنم دوست عزیز.
کاش یاد میگرفتیم با یکدیگر چگونه رفتار کنیم.
کاش یاد بگیریم ...خیلی چیزها رو.

از کاش کاش گفتن چیزی درست نمیشه.
بهتره که شروع کنیم.
از خودمون شروع کنیم.

حسین سه‌شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 06:20 ب.ظ http://www.akslar.com

سلام دوست عزیز دوباره به وبلاگ شما اومدم وبلاگ شما واقعا زیباست ارزوی موفقیت دارم برای شما

ممنون دوست عزیز. حتماْ در اولین فرصت سر می‌زنم بهتون. البته وقت امتحاناست و یک کم سرم شلوغه. ولی خوب به رسم ادب قول می‌دم که سر بزنم.

خورشید سه‌شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:42 ب.ظ http://khurshid.blogsky.com/

سلام سینا جون، گل گفتیف حرف دلمو زدی...
من یه دوست شاعر پیرمردی دارم تو شمال بنام کیوس گوران که اشعار و منظومه های اصیل مازندرانی رو می نویسه... بنده خدا حدود 10 سالیه که شنواییش رو از دست داده، من تمامه شعرای اونو حفظم و تو کوه واسه بچه ها می خونم... اون هروقت منو میبینه میگه تا میتونی فریاد بزن، وقتی بهش میگم از این وضعیت ناراحتی میگه: من حدود 10 سال میشه که نمیشنوم اما من از همون کودکی هم گوش شنوا نداشتم، تو هم سعی کن که هیچوقت گوش شنوا نداشته باشی....
منم نصیحت این بزرگوار رو به تو میکنم... بذار دیگران هر چی بخوان بگند ولی شما نشنوید...

خوش به سعادت اون دوست شاعر و خوش به سعادت تو که چنین دوستانی داری.
خوش به سعادت من که چنین دوستانی دارم که برام این حرفا رو می‌زنن.
مرسی رفیق

صابر رمیم سه‌شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:09 ب.ظ http://bpencil.orq.ir

سلام
وبلاگ جامع و زیبایی داری
انشالا بتونی هروز پر بارتر به کارت ادامه بدی

خوشحال میشم سر بزنی به
مداد سیاه

بهترین مقالات روانشناسی
مطالب جالب و طنز
بهترین داستانک های ایرانی و خارجی
زندگی نامه بزرگان و اساتید ایرانی و خارجی
عکس های کمیاب و زیبا
و.....

یلدا چهارشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 08:37 ب.ظ http://www.dokhta

مسدونی جالبه همومنم میگیم چ.م دوستت داریم ...........

عمرا اگه برام ترجمه نمی‌کردی نمی‌فهمیدم که نوشتی «میدونی جالبه هممونم میگیم چون دوستت داریم....» خوب مهمه نفس موضوعه دیگه!!

موچه شنبه 22 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:55 ب.ظ http://koocholoamin.blogsky.com

برخی اوقات نصیحت جای خودش رو به دخالت میده
حق داری... باید حد رو نگه داشت
انقدر هم حرص نخور... برا معده خوب نیست

حتماْ رفیق!

Ati دوشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:02 ق.ظ http://marje-jan.blogsky.com/

خوشحالم که اون 7 تا جملت رو تا حالا برای بقیه استفاده نکردم! این یعنی من خیلی سرم تو کار خودمه! :دی
اوقات بکام

خدا رو شکر! این نشون میده که هنوز کسایی هستن که سعی دارن به جای جامعه خودشون رو اصلاح کنن! موفق باشی دوست من!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد