خدا

فقط قصدم اینه که تجربیات خودم رو در تحولی جدید بنویسم. تحولی که مثل یه زندگی دوباره شد.

خدا

فقط قصدم اینه که تجربیات خودم رو در تحولی جدید بنویسم. تحولی که مثل یه زندگی دوباره شد.

پیش مرگ (۲)

امشب از اون شباست که من دوباره دیوونه بشم

تو مستی و بی‌خبری اسیر پیمونه بشم

امشب از اون شباست که من دلم می‌خواد داد بزنم

تو شهر این غریبه‌ها دردمو فریاد بزنم

دلم گرفت از آسمون هم از زمین، هم از زمون

تو زندگیم چقدر غمه، دلم گرفته از همه

ای روزگار لعنتی، تلخه بهت هرچی بگم

من به زمین و آسمون دست رفاقت نمی دم

از این همه دربه دری تو قلب من قیامته

چه فایده داری زندگی، این انتهای طاقته

از این همه دربه دری به لب رسیده جون من

به داد من نمی‌رسه خدای آسمون من

دلم گرفت از آسمون هم از زمین، هم از زمون

تو زندگیم چقدر غمه، دلم گرفته از همه

ای روزگار لعنتی، تلخه بهت هرچی بگم

من به زمین و آسمون دست رفاقت نمی دم

داغونم......... 

نظرات 12 + ارسال نظر
Ξ T Ξ Я N ∆ L چهارشنبه 26 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 11:32 ب.ظ http://eternal.blogsky.com

روزگار ...
آه دامن کش مرا با خود برد ... مرد

ای بابا.........
پایه‌ی آهتم رفیق...

سه کنج پنج‌شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 01:10 ق.ظ http://3konj.ir/

چقدر شاکی هستی از چی ناراحتی شب عیدی خوشحال باش
اوضاع و احوال منو ببینی چی میگی!!!؟

حس شادیم نیست.
هر کسی واسه خودش غم و دردی داره.
همه هم فکر می‌کنن که درد خودشون از همه بدتره.
وبلاگ جای نوشتن از دلتنگی‌هاست.
منم از دلتنگی‌هام نوشتم.
ببخش که خوشحالت نمی‌کنه.
ممنون که سر زدی.

Ξ T Ξ Я N ∆ L جمعه 28 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 10:22 ب.ظ http://eternal.blogsky.com

رفیق ...

نوکرم

سه کنج شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 04:03 ب.ظ http://3konj.ir/

سلام آقا سینا گل گلاب خوبی

سال نوتون مبارک صد سال به این سالا

بسه دیگه تا کی میخوای داغون باشی سال تحویل شد شاد باش

پیش ما بیا

سلام. سال نوی شما هم مبارک.
ممنون که سر زدی.
امیدوارم سالی پر از موفقیت با بازدیدکننده‌های بیشتر در انتظارت باشه.

س م ح دوشنبه 2 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 11:20 ب.ظ

آغاز سال 1389 مبارککککککککککککککککککککککککککککککک
دیلی دیلیلی... دیلی دیلیلی... دیلی دیلیلدیلی دیلیلیییییییی
اینم آهنگش..............
امسال یه سال بیاد موندنی میشه.... بهم الهام شده مگی نه نگاه کن

خدا کنه اینطور باشه! اما بستگی داره چطور به یاد بیاریمش! سال نوی تو هم مبارک.

دلارا سه‌شنبه 3 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 12:20 ق.ظ

سلام

محمد مسافرته.اومد حتما جواب میده.

ممنون دلارا جان!
سال نوت مبارک.

محمد پنج‌شنبه 5 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 10:18 ب.ظ

سلام سینا.شرمنده یه مدت نبودم.
سال نو مبارک.چه خبرا؟

محمد یکشنبه 8 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 01:18 ب.ظ http://open-eyes.blogsky.com

نیستی سینا؟
کجایی؟
دلمون تنگ شده واست...

سلام داداش!
خیلی مخلصم.
بابت تاخیر ببخش.
جایی بودم که به اینترنت دسترسی نداشتم.
مسافرت خوش گذشت؟
امیدوارم سال خوبی داشته باشی؟

محمد یکشنبه 8 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 02:13 ب.ظ http://open-eyes.blogsky.com

سلام.
به به بالاخره اومدی.
جات خالی مسافرت خوبی بود.
همچنین سال خوبی واسه تو و خانوادت ارزو می کنم.

ممنون که سر زدی.
خوشحالم که بهت خوش گذشته.
بابت آرزوت هم ممنون.

دلارا یکشنبه 8 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 04:11 ب.ظ

مرسی.سال جدید برای شما هم مبارک باشه!

سال خوبی داشته باشی!سراسر معرفت به خدا!

ممنون بابت تبریک!
ممنون بابت سر زدنت!
ممنون بابت آرزوت برای من!
منم امیدوارم زندگی همیشه چیزای باارزشی بهت هدیه بده!

[ بدون نام ] یکشنبه 8 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 04:38 ب.ظ

پیش مرگ شدن به نظر خیلی عاشقانه هست
ولی من میگم نیست
عاشقانه تر از این کارم هست

ممنون که سر زدی. اما پیش مرگ به معنای فدای کسی شدن برای جلوگیری از مرگ اون نیست.
این پیش مرگ یعنی حرف‌های قبل از مرگ!
البته این هم به نوعی عاشقانه است.

سه کنج سه‌شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 01:50 ب.ظ http://3konj.ir/

نیستی؟

چرا داداش! همینجاییم. زیر سایه‌ی شما.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد