خدا

فقط قصدم اینه که تجربیات خودم رو در تحولی جدید بنویسم. تحولی که مثل یه زندگی دوباره شد.

خدا

فقط قصدم اینه که تجربیات خودم رو در تحولی جدید بنویسم. تحولی که مثل یه زندگی دوباره شد.

نقل مکان

سلام به همه دوستان عزیزم! 

عرض کنم که از این آدرس به این آدرس مکان کردم تا با چند تا از دوستان باهم بنویسیم.  

خوشحال میشم که بیاید اونجا. همه ی دوستان رو هم به لینک های اونجا اضافه کردم. 

 پس از این به بعد اونجا می بینمتون. 

یا حق

نظرات 3 + ارسال نظر
پسرسرا سه‌شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 12:49 ب.ظ

سلام من صدرا هستم
با این موضوع آپ کردم
معصومیت از دست رفته
http://www.sinasadra.blogsky.com/

سه کنج چهارشنبه 5 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 12:31 ب.ظ http://3konj.ir/

آپما بیا منتظرتم

پسرسرا چهارشنبه 5 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 01:49 ب.ظ

سلام سارا خانم خوبین دیگه داداش کوچولو نمیخواین به وب ما سر نمیزنین من به اینجایی که گفتین اومدم حرفهاش برای من خیلی بزرگه اگه دوست داشتین بیاین اون آقاهه دوباره مزاحمم شده صدرا نظرشو تایید کرده
مرسی
سینا
بابای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد