خدا

فقط قصدم اینه که تجربیات خودم رو در تحولی جدید بنویسم. تحولی که مثل یه زندگی دوباره شد.

خدا

فقط قصدم اینه که تجربیات خودم رو در تحولی جدید بنویسم. تحولی که مثل یه زندگی دوباره شد.

دعا

سلام! 

امیدوارم همه اتون شاد باشید و غرق در نور الهی. 

دوستای عزیزم که لطف کردن و بهم سر زدن ممنونم. 

تو آپ قبلیم توضیح دادم که اسمم ساراست. اما به دلیلی خاص مجبور شدم زیر نوشته ی اسمم رو با سینا بنویسم. اینو واسه دوستانی نوشتم که هنوز سوال داشتن.

دلیل اصلی نوشتم امروزم سیناست. 

دوست عزیز که می تونی لینک وبلاگش رو از اینجا ببینید. 

سینای عزیزمون دچار یه بیماری شده. ازتون می خوام تو خلوت تون واسش دعا کنید. 

دعا کردن به این معنا نیست که چند رکعت نماز بخونید و سر به سجده ببرید. هر چند که این حد اعلای دعاست. 

یا مفاتیح الجنان دست بگیرید و دعا بخونید. هر چند که این هم بهتر از هرجور دعائیه. 

اما هر وقت که دلتون شکست٬ اگر تونستید وضو بگیرید. اگر هم نتونستید٬ دلتون رو پاک کنید. بشینید رو به خدا. حالا بعضیا میگن رو به قبله اما من میگم قبله می تونی هر جایی باشه و در درجه ی اول تو دل خودمون. پس مهم نیست به کدوم سمت. مهم اینه که روبه خدا باشی که همه جا هست. 

چشمهاتو ببندی. چند تا  نفس عمیق بکشی و اول بگی: سلام! 

مطمئن باش باقی حرفا خودش میاد. 

خیلی وقتا تو این حضور٬ اشک به چشمم میاد. نه از درد٬ نه از خوشحالی بلکه از لذت حضورش٬ شنیدن نفسهاش روی پوست صورتم.... 

امتحان کنید و توی این امتحان... سینا رو فراموش نکنید. 

پاسخ: 

یک ناراضی 

دوست عزیز. لینک کردن وبلاگ من اجباری نیست. اما اگر از مطالب خوشتون اومده خوشحال میشم که در خدمتتون باشم. اما من تقریباْ همه دوستانی که بهم سر می زنن لینک می کنم. امیدوارم همیشه راضی و خوشنود باشی.

ارسلان عزیز 

من براش حمد خوندم. پس طبق باور شما و البته باور خودم. حتماْ خوب میشه. ممنون و چشم. شما رو با اسم ارسلان لینک می دم. من رو هم با اسم وبلاگم لینک کنید. ممنون. 

مزاحم کوچولو 

دوست عزیزم. ممنون که سر زدی. اما من ازت خواسته بودم که واسه سینا دعا  کنی. اما سینا من نیستم. میتونی از همین پستم آدرسش رو پیدا کنی و بهش سر بزنی. به هر حال دعا که خالصانه باشه٬ مهم نیست که چطور باشه! همه ی ما نیاز به دعا داریم. ممنونم. 

مهران عزیز 

همونطور که براتون نوشته بودم٬ آدرس شما رو از وبلاگ صدرا و سینا دیدم. مهم این نیست که با هم دوست بودیم یا نه. مهم اینه که همه ما دوستای خوبی باشیم. 

 

بازم میگم دعا برای سینا رو یادتون بمونه. 

تا آپدیت بعدی یا حق

نظرات 8 + ارسال نظر
hate شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 11:38 ق.ظ http://www.sky.blogsky.com

dar kol weblage khobi darii
dar zemn first

صدرا شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 02:09 ب.ظ

سلام
خیلی دلم گرفته بود اومدم به وبلاگتون سر بزنم و عذر خواهی کنم که توی این دو سه روزه نتونستم سر بزنم چون دلم برای سینا خیلی تنگ شده و از شما و همه دوستان واقعا ممنون هستم که به فکر سینای عزیزم هستند و از همتون به سهم خودم تشکر میکنم و دست همتونو میبوسم و خواهشم اینه که براش دعا کنید تا خوبه خوب بشه هنوز که حالش تعریفی نداره.متن وبلاگتونو خوندم دلم یه کم آروم شد ازتون ممنون هستم با این ادبیات قشنگتون اومدم عرض کنم که به عشق دوست عزیزم دوباره آپ کردم
مرسی
صدرا&سینا
بابای

سه کنج شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 08:33 ب.ظ http://3konj.ir/

سلام؛
با ادامه مناجات قبلی آپیدم
بسر حتماً کامنت یادت نره
بای

sailor یکشنبه 4 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 04:17 ب.ظ http://ghome-loot2.blogfa.com/

این وبلاگ تنها هشداری است برای آنانی که می خواهند اشتباه قوم لوط را دوباره تکرار کنند.

سارا دوشنبه 5 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 08:25 ق.ظ http://www.sara4164.blogfa.com

سلام خوشحال میشم به وبلاگ منم سر بزنی. آخه یه صفحه درست کردم که اگه بیای ببینی کلی کیفور میشی. یه صفحه به اسم چند نفر سارا که تو هم جزو اونا شدی دوست داشتی بیا. لینکش تو قسمت وبلاگ دوستان هست. اگه تنبلیت اومد لینکشو برات می زارم. ولی بیا.خوشحال میشم.
http://www.sara4164.blogfa.com/page/sara.aspx

راستی برای سینا حتما دعا می کنم

پسرسرا دوشنبه 5 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 02:23 ب.ظ

سلام سارا خانم
خوبین اومدم بایت آپ خیلی قشنگتون و اینکه از من توی وبتون تشکر کنم و عذر خواهی کرده باشم آخه این صدرا همه رو به زحمت انداخته.آپ کردم
مرسی.سینا

پسرسرا سه‌شنبه 6 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 08:08 ب.ظ

سلام سارا خانم
چرا ازتون خبری نیست خیلی کم پیدا شدین سینا یه آپ جدید گذاشته خودش خجالت کشید بیاد بگه من اومدم الان این کنارم نشسته لطفا بیان
مرسی
صدرا&سینا
بابای

ارسلان چهارشنبه 7 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 01:26 ب.ظ http://11arsi.blogfa.com

سلام سارا جون میگم خدارو شکر حال سینا جونم خوب شدش
اومدم خبرت کنم آپ جدید کردم بیای خوشحال میشم
دوست دار شما ارسلان
فعلا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد